Liczba pytań: 766868

Liczba odpowiedzi: 7162192

Kategoria: Czas wolny
(18 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [09.05.2018]

Ja tego człowieka nie rozumiem. Przez cały czas w dobitny sposób pokazuje swoją niechęć do mnie

Przywykłam do jego odzywek i zachowań.
Aczkolwiek ostatnio zaczął się jakoś dziwnie zachowywać
-raz się upił i jak przyszedł do domu powiedział, że on by zrobił wszystko dla mnie i zaczął mnie całować. Odsunęłam się to przeprosił i poszedł do siebie. Rano nic nie pamiętał, więc nie poruszałam tematu.
-byliśmy na jednej imprezie i wyszłam wcześniej. Po drodze zaczepiło mnie dwóch chłopaków i byli dość natarczywi. Aż tu nagle on przybiegł. Jak chciałam odkazić mu rany to się na mnie wydarł, że jestem stuknięta, że po co tu przyjeżdżałam, wolałby mnie nie poznać (nic mu nie zrobiłam serio, zazwyczaj się mijamy w domu)
-drze się na mnie jak chodzę w samej bieliźnie po mieszkaniu. A jak jego panny tak chodzą to mu to nie przeszkadza...
-byłam dość mocno chora, i ledwo kontaktowałam i rozumiecie, że on co chwile przychodził do pokoju i sprawdzał czy oddycham ? A jak w pewnym momencie nie wytrzymałam i powiedziałam ,że nie śpie i co on robi... to mi odpowiedział,że nie wie czy może już wynajmować mój pokój czy nie...
-raz przyszedł do mnie kolega i siedział do późna i tyle co nigdy nie wpadał do mojego pokoju bez pukania tak wtedy przechodził siebie samego...
-wróciłam na chwilę do Polski, cały czas do mnie pisze z jakimiś mało istotnymi kwestiami. Gdzie on nawet nigdy nie chcial ze mną nawet w korytarzu porozmawiać. Zaoferował się też, że zostanie z moim psem. Dzisiaj wysłał mi jego zdjęcie jak przeniósł moje poduszki i koce do jego pokoju, to zażartowałam, że zdrajca nawet nie tęskni. A on mi odpowiedział "ale ja tęsknie". Zapytałam czy coś pił i już nie odpowiada
O co mu chodzi ? Co ja mam zrobić?
On próbuje coś pokazać czy się zgrywa, te ostatnie jest bardzo w jego stylu.


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
(0 - 0)
0%
może on serio coś do ciebie ale nei wie jak ?
gość gość 09.05.18, 20:47

(0 - 1)
0%
Czy nie widzisz że on cię KOCHA? Jest zazdrosny o ciebie, wchodzi bez pukania. Myślę że jak tamten kumpel by cię pukał a on by wszedł, to by go ściągnął z ciebie. Jak to wartosciowy facet to przemyśl to.
gość gość 09.05.18, 20:49

(0 - 0)
0%
gość
Czy nie widzisz że on cię KOCHA? Jest zazdrosny o ciebie, wchodzi bez pukania. Myślę że jak tamten kumpel by cię pukał a on by wszedł, to by go ściągnął z ciebie. Jak to wartosciowy facet to przemyśl to.

To czemu sie nie może normalnie zachowywać ? Tylko raz jest ok, a zaraz mu odbija ? I zachowuje się jakbym mu wielką krzywde zrobiła ?

Po drugie to typ chłopaka co ze wszystkiego robi sobie żarty, skad ja mam wiedzieć czy on sobie ze mnie nie żartuje ?
Czemu nigdy nie może się do mnie normalnie odezwać w domu tylko burczy ? Czemu nie usiądzie ze mną na balkonie i nie porozmawiamy.
Czemu jak mu podziękowałam, że mnie obronił to powiedział, że mam sobie w du*** wsadzić te podziękowania. Czemu nie dał sobie wtedy opatrzeć tych ran ?
Po drugie jakbym była dla niego kimś ważnym to by chyba nie sprowadzał kilku lasek w tygodniu na noc
gość gość 09.05.18, 20:53

(0 - 0)
0%
gość
Czy nie widzisz że on cię KOCHA? Jest zazdrosny o ciebie, wchodzi bez pukania. Myślę że jak tamten kumpel by cię pukał a on by wszedł, to by go ściągnął z ciebie. Jak to wartosciowy facet to przemyśl to.

ja nie wiem, nie moge tego człowieka wyczuć. Ale z drugiej strony mam wrażenie, że on się przespał z połową miasta... chyba nei chcialabym być kolejną, odhaczoną laską.
gość gość 09.05.18, 20:58

(0 - 0)
0%
kto sie czubi ten sie lubi - cos w tym jest. takie zartowanie smieszkowanie moze swiadczyc o tym, ze chlopak boi sie wyrazic swoje uczucia i jest to taka jego maska w razie odrzucenia . jedna rada ode mnie to porozmawiajcie. jesli wg ciebie jest wartosciowym czlowiekiem dajcie sobie szanse. wbrew pozorom taki typ faceta to fajny material na partnera
gość gość 09.05.18, 21:04

(0 - 0)
0%
gość
kto sie czubi ten sie lubi - cos w tym jest. takie zartowanie smieszkowanie moze swiadczyc o tym, ze chlopak boi sie wyrazic swoje uczucia i jest to taka jego maska w razie odrzucenia . jedna rada ode mnie to porozmawiajcie. jesli wg ciebie jest wartosciowym czlowiekiem dajcie sobie szanse. wbrew pozorom taki typ faceta to fajny material na partnera

jaki typ faceta ?
gość gość 09.05.18, 21:05

(0 - 0)
0%
gość
gość
kto sie czubi ten sie lubi - cos w tym jest. takie zartowanie smieszkowanie moze swiadczyc o tym, ze chlopak boi sie wyrazic swoje uczucia i jest to taka jego maska w razie odrzucenia . jedna rada ode mnie to porozmawiajcie. jesli wg ciebie jest wartosciowym czlowiekiem dajcie sobie szanse. wbrew pozorom taki typ faceta to fajny material na partnera
jaki typ faceta ?
niesmialy zartownis udajacy krola bogow, przy czym opiekunczy i w razie potrzeby zawsze na miejscu. wpadlas mu w oko- to pewne. facet ma jednak bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci o czym swiadcza sprowadzane panienki i smieszkowanie
gość gość 09.05.18, 21:15

(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
kto sie czubi ten sie lubi - cos w tym jest. takie zartowanie smieszkowanie moze swiadczyc o tym, ze chlopak boi sie wyrazic swoje uczucia i jest to taka jego maska w razie odrzucenia . jedna rada ode mnie to porozmawiajcie. jesli wg ciebie jest wartosciowym czlowiekiem dajcie sobie szanse. wbrew pozorom taki typ faceta to fajny material na partnera
jaki typ faceta ?
niesmialy zartownis udajacy krola bogow, przy czym opiekunczy i w razie potrzeby zawsze na miejscu. wpadlas mu w oko- to pewne. facet ma jednak bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci o czym swiadcza sprowadzane panienki i smieszkowanie

to czemu nie wezmie sprawy we wlasne rece ? Tylko gra w coś ?
gość gość 09.05.18, 21:20

(0 - 0)
0%
po drugie co ja mam zrobić ? jak on i tak wszystko obróci w żart
gość gość 09.05.18, 21:23

(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
kto sie czubi ten sie lubi - cos w tym jest. takie zartowanie smieszkowanie moze swiadczyc o tym, ze chlopak boi sie wyrazic swoje uczucia i jest to taka jego maska w razie odrzucenia . jedna rada ode mnie to porozmawiajcie. jesli wg ciebie jest wartosciowym czlowiekiem dajcie sobie szanse. wbrew pozorom taki typ faceta to fajny material na partnera
jaki typ faceta ?
niesmialy zartownis udajacy krola bogow, przy czym opiekunczy i w razie potrzeby zawsze na miejscu. wpadlas mu w oko- to pewne. facet ma jednak bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci o czym swiadcza sprowadzane panienki i smieszkowanie
to czemu nie wezmie sprawy we wlasne rece ? Tylko gra w coś ?
niskie poczucie wlasnej wartosci, niesmialosc, strach przed odrzucwniem, moze jakis uraz z dziecinstwa o ktorym nie wiesz... przyczyn moz byc wiele. z tego co pisalas kilka razy probowal zrobic jakis krok, zostal jednak wtedy odrzucony. jesli nadal jestes w pl a on u siebie sprobuj przez smsy podjac jego probe flirtu. zobacz jak sytuacja sie rozwinie po powrocie. moze smsy go osmiela. zyje sie raz
gość gość 09.05.18, 21:27

(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
gość
kto sie czubi ten sie lubi - cos w tym jest. takie zartowanie smieszkowanie moze swiadczyc o tym, ze chlopak boi sie wyrazic swoje uczucia i jest to taka jego maska w razie odrzucenia . jedna rada ode mnie to porozmawiajcie. jesli wg ciebie jest wartosciowym czlowiekiem dajcie sobie szanse. wbrew pozorom taki typ faceta to fajny material na partnera
jaki typ faceta ?
niesmialy zartownis udajacy krola bogow, przy czym opiekunczy i w razie potrzeby zawsze na miejscu. wpadlas mu w oko- to pewne. facet ma jednak bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci o czym swiadcza sprowadzane panienki i smieszkowanie
to czemu nie wezmie sprawy we wlasne rece ? Tylko gra w coś ?
niskie poczucie wlasnej wartosci, niesmialosc, strach przed odrzucwniem, moze jakis uraz z dziecinstwa o ktorym nie wiesz... przyczyn moz byc wiele. z tego co pisalas kilka razy probowal zrobic jakis krok, zostal jednak wtedy odrzucony. jesli nadal jestes w pl a on u siebie sprobuj przez smsy podjac jego probe flirtu. zobacz jak sytuacja sie rozwinie po powrocie. moze smsy go osmiela. zyje sie raz

przecież on wtedy nie kontaktował, był pijany.... nawet nie pamiętał na drugi dzień, że to zrobił
gość gość 09.05.18, 21:29

(0 - 0)
0%
ale co ja mam mu napisać ? jak juz się nie odzywa
gość gość 09.05.18, 21:30

(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
kto sie czubi ten sie lubi - cos w tym jest. takie zartowanie smieszkowanie moze swiadczyc o tym, ze chlopak boi sie wyrazic swoje uczucia i jest to taka jego maska w razie odrzucenia . jedna rada ode mnie to porozmawiajcie. jesli wg ciebie jest wartosciowym czlowiekiem dajcie sobie szanse. wbrew pozorom taki typ faceta to fajny material na partnera
jaki typ faceta ?
niesmialy zartownis udajacy krola bogow, przy czym opiekunczy i w razie potrzeby zawsze na miejscu. wpadlas mu w oko- to pewne. facet ma jednak bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci o czym swiadcza sprowadzane panienki i smieszkowanie
to czemu nie wezmie sprawy we wlasne rece ? Tylko gra w coś ?
niskie poczucie wlasnej wartosci, niesmialosc, strach przed odrzucwniem, moze jakis uraz z dziecinstwa o ktorym nie wiesz... przyczyn moz byc wiele. z tego co pisalas kilka razy probowal zrobic jakis krok, zostal jednak wtedy odrzucony. jesli nadal jestes w pl a on u siebie sprobuj przez smsy podjac jego probe flirtu. zobacz jak sytuacja sie rozwinie po powrocie. moze smsy go osmiela. zyje sie raz
przecież on wtedy nie kontaktował, był pijany.... nawet nie pamiętał na drugi dzień, że to zrobił
moze tak ci sie tylko wydaje ze nic nie pamiata . moze to wszystko ukartowal? ludzie po pijaku sa zawsze najszczersi
gość gość 09.05.18, 21:35

(0 - 0)
0%
gość
ale co ja mam mu napisać ? jak juz się nie odzywa
zagadaj jak tam psiak, czy wygodnie mu w jego pokoju. jesli temat podchwyci to bedzie z gorki. ty tez daz w strone flirtu i nie ran go tekstami, ze pewnie co pil ..
gość gość 09.05.18, 21:38

(0 - 0)
0%
gość
gość
ale co ja mam mu napisać ? jak juz się nie odzywa
zagadaj jak tam psiak, czy wygodnie mu w jego pokoju. jesli temat podchwyci to bedzie z gorki. ty tez daz w strone flirtu i nie ran go tekstami, ze pewnie co pil ..

mogło go to zranic ?
Ale jak ja mam tak nie myśleć skoro zawsze był dla mnie mało przyjemny
gość gość 09.05.18, 21:39

(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
ale co ja mam mu napisać ? jak juz się nie odzywa
zagadaj jak tam psiak, czy wygodnie mu w jego pokoju. jesli temat podchwyci to bedzie z gorki. ty tez daz w strone flirtu i nie ran go tekstami, ze pewnie co pil ..
mogło go to zranic ? Ale jak ja mam tak nie myśleć skoro zawsze był dla mnie mało przyjemny
jesli ten sms byl proba wyrazenia uczuc a twoja odpowiedz byla taka a nie inna to tak moglo go to zranic...
gość gość 09.05.18, 21:44

(0 - 0)
0%
Kto się czubi ten się lubi. Może mu się podobasz tylko go ciągle odpychasz, dajesz mu do zrozumienia że go nie chcesz i dlatego nie lubi jak chodzisz w bieliźnie. Aż t wynajmem pokoju to tak powiedział dla żartu.
gość gość 10.05.18, 07:34

(0 - 0)
0%
gość
gość
Czy nie widzisz że on cię KOCHA? Jest zazdrosny o ciebie, wchodzi bez pukania. Myślę że jak tamten kumpel by cię pukał a on by wszedł, to by go ściągnął z ciebie. Jak to wartosciowy facet to przemyśl to.
ja nie wiem, nie moge tego człowieka wyczuć. Ale z drugiej strony mam wrażenie, że on się przespał z połową miasta... chyba nei chcialabym być kolejną, odhaczoną laską.
to mu to powiedz
gość gość 10.05.18, 07:36