Liczba pytań: 766868

Liczba odpowiedzi: 7162187

(6 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [08.05.2018]

Pomocy

dziewczyny chwile temu ugryzł mnie szerszen :( :( :( czekam na męza i jedziemy na pogotowie. Czy ktoras z was miała takie doswiadczenie i co moze mi grozić ? Matko zaraz umre z nerwow

Najlepsza odpowiedź
(4 - 0)
100%
Nic ci nie bedzie. No chyba, ze uczulona jestes, ale wątpię bo byś nie zdążyła tu napisać...
gość  gość 08.05.2018


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
(0 - 0)
0%
radze nie czytac w necie infiona ten temat bo oszalejesz. Mojego sasiada ugryzły dwa naraz i na pogotowiu wbili mu zastrzyk bodajże z surowicy. Fakt ze chodził kilka dni spuchniety jak balon a bol nie do zniesienia ale najwazniejsze ze zyje :) bedzie dobrze
gość gość 08.05.18, 14:45

(4 - 0)
100%
Nic ci nie bedzie. No chyba, ze uczulona jestes, ale wątpię bo byś nie zdążyła tu napisać... Nic ci nie bedzie. No chyba, ze uczulona jestes, ale wątpię bo byś nie zdążyła tu napisać...
gość gość 08.05.18, 14:56

(1 - 2)
33%
No to ci niezłą dawkę jadu zaaplikował, oby ci nie został na stałe :(
gość gość 08.05.18, 15:38

(1 - 0)
100%
w klatce sie uchowalas? :D szerszen to tylko wieksza pszczola, jak widac uczulenia nie masz,bo piszesz, wiec poboli, opuchlizna zejdzie i siema. Nie wiedzialam,ze mozna panikowac z takiego powodu
gość gość 08.05.18, 15:42

(2 - 0)
100%
gość
w klatce sie uchowalas? :D szerszen to tylko wieksza pszczola, jak widac uczulenia nie masz,bo piszesz, wiec poboli, opuchlizna zejdzie i siema. Nie wiedzialam,ze mozna panikowac z takiego powodu
Dokładnie tak jak piszesz. Didam, że do lekarza warto się wybrać jeśli to ukąszenie w obrębie twarzy, szyi. Obrzęk może w pewnym stopniu utrudnić oddychanie. W innym przypadku nie ma takiej potrzeby. Możesz wziąć jakiś lek antyhistaminowy, robić okłady z octu, posmarować hydrocortyzonem lub fenistilem. Tyle.
gość gość 08.05.18, 15:51

(1 - 0)
100%
Co sie z tym swiatem porobilo. Nastepne pokolenie bedzie wzywac karetke do ugryzienia komara. Czas umierac.
gość gość 08.05.18, 16:40