Liczba pytań: 766868

Liczba odpowiedzi: 7162187

Kategoria: Niemowlaki
(15 odpowiedzi)
kingass11
Pytanie zadaje: kingass11   [08.11.2009]

Czy to pieluszkowe zapalenie czy alergia???

POMOZCIE MOJA MAŁA DOSTALA ZACZERWIENIENIA I KROSTECZEK NA PIUSZCE ZROBILO SIE TO GDZY OTWORZYŁAM NOWĄ PACZKE PAMPERSÓW DO TEJ PORY BYŁO OK MA 7M-CY MAŁA I NIE WIEM CZY TO WINA PAMPERSÓW CZY TO JAKIEŚ UCZULENIE NA NOWE POKARMY JAKIE JEJ DAJE CO ROBIC???WIETRZE DUPCIE ZMIENIAM CZESTO PIELUSZKE I NIE MA POPRAWY!!!!!!!!!!

Pokaż odpowiedzi użytkownika (3) »

Najlepsza odpowiedź
(4 - 0)
100%
a mała brała ostatnio antybiotyki??Bo od lekow tez sie robia odparzenia, moja nabawila sie grzybicy, bo miala kuracje 2 antybiotyki pod rzad, smarowalam Clotrimazolem, bez recepty w aptece
gość  gość 08.11.2009


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
(0 - 0)
0%
a smarowałaś to czymś?
gość gość 08.11.09, 15:47

(0 - 0)
0%
zmień pampersy i smaruj tormentiolem
gość gość 08.11.09, 15:47

(0 - 0)
0%
aneta123
a smarowałaś to czymś?

smaruje sudocremem
kingass11 kingass11   08.11.09, 15:52

(0 - 0)
0%
moj maly tak mial gdy zaczelam mu zakladac pampersy mial zaczerwienienie i krostki oczywiscie dbalam o niego wietrzylam mu pupke zmienialam czesto pieluszke polozna i lekarka powiedzila zebym zmienila pieluszki bo to moze byc powodem przepisala mi specjalna masc robiona ale nie specjalnie pomoglo:) inne masci tez mialam,dopiero pomogla masc rermentiol juz po pierwszym smarowaniu widec bylo efekty
zapytana zapytana   08.11.09, 15:54

(1 - 0)
100%
Termentiol przepraszam
zapytana zapytana   08.11.09, 15:55

(4 - 0)
100%
a mała brała ostatnio antybiotyki??Bo od lekow tez sie robia odparzenia, moja nabawila sie grzybicy, bo miala kuracje 2 antybiotyki pod rzad, smarowalam Clotrimazolem, bez recepty w aptece a mała brała ostatnio antybiotyki??Bo od lekow tez sie robia odparzenia, moja nabawila sie grzybicy, bo miala kuracje 2 antybiotyki pod rzad, smarowalam Clotrimazolem, bez recepty w aptece
gość gość 08.11.09, 16:02

(1 - 0)
100%
a tak w ogole to jak sa odparzenia najlepiej przez ten czas nie uzywac chusteczek mokrych, tylko przemywac ciepla woda z mydlem, osuszac i mąką ziemniaczana sypac lub pudrem, kremy sa nic nie warte wlasnie sie przekonalam, no chyba ze takie specjalistyczne
gość gość 08.11.09, 16:05

(1 - 0)
100%
zapytana
Termentiol przepraszam


mojej Oliwce też to pomogło, spróbuj zmienić maść..
gość gość 08.11.09, 16:07

(2 - 1)
67%
no ja sie bardzo zawiodłam na sudocreamie, a podobno miał byc najlepszy.....
gość gość 08.11.09, 16:23

(1 - 0)
100%
mi polozna powiedziala zebym sudocremem nie smarowala ze nie jest skuteczny i nie pomagal bo i tym smarowalam:) jak to jest uczulenie to nie pomoga masci na odparzenie bo uczulenie a alergia to co innego
zapytana zapytana   08.11.09, 16:28

(0 - 0)
0%
piesek
a mała brała ostatnio antybiotyki??Bo od lekow tez sie robia odparzenia, moja nabawila sie grzybicy, bo miala kuracje 2 antybiotyki pod rzad, smarowalam Clotrimazolem, bez recepty w aptece

tak dostawala w zastrzykach antybiotyk
kingass11 kingass11   08.11.09, 16:39

(1 - 0)
100%
piesek
a mała brała ostatnio antybiotyki??Bo od lekow tez sie robia odparzenia, moja nabawila sie grzybicy, bo miala kuracje 2 antybiotyki pod rzad, smarowalam Clotrimazolem, bez recepty w aptece

tak dostawala w zastrzykach antybiotyk
kingass11 kingass11   08.11.09, 16:39

(2 - 1)
67%
ja robilam tak jak piesek pisze, przemywalam pupcie woda, czesto wietrzylam i posypywalam pupcie maka ziemniaczana.
anulek23 anulek23   08.11.09, 16:44

(2 - 0)
100%
kingass11
piesek
a mała brała ostatnio antybiotyki??Bo od lekow tez sie robia odparzenia, moja nabawila sie grzybicy, bo miala kuracje 2 antybiotyki pod rzad, smarowalam Clotrimazolem, bez recepty w aptece

tak dostawala w zastrzykach antybiotyk


no to masz powód, ale to całkiem normalne, tyle, ze uciążliwe, ja własnie z tym walczyłam i jest ok
gość gość 08.11.09, 16:46

(1 - 0)
100%
tak to moze byc od antybiotykow moj siostrzeniec tez takie mial najwiecej kolo jajeczek az pediatra na tel kuzynki kazala jechac na pogotowie bo to wygladalo jak jakies wybroczyny... masakra okazalo sie ze maly ma uczulenie na ten antybiotyk i jego pochodne
gość gość 08.11.09, 17:15