Liczba pytań: 766868

Liczba odpowiedzi: 7162187

(4 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [05.12.2017]

Wyjazd do Zakopanego. Czy Ja zabrac ze soba?

Lecimy z grupa znajomych do Zakopanego. Bedzie nasz 7 osob. Ja jako jedyny bez pary :D Ale dla mnie to nie problem bo i tak jade na narty itp. Ale ostatnio wydzialem sie z moja kolezanka( kiedys cos nas laczylo ale nie wyszlo) I zostalismy przyjaciolmi. Spytalem sie czy by nie miala ochoty do nas dolaczyc i sie zgodzila! :) Problem i taki ze ona nigdy na nartach nie jezdzila a po drugie no nie jest z Polski wiec bedzie troche problem z Jezykiem ale kazdy w naszej grupie mowi po Angielsku. Pytanie czy wogole jechac z nia?? Bo wiem np ze miedzy nami nic juz nie bedzie ale z drugiej strony chcialbym ja zabrac zeby wrescie zobaczyla Polskie gory!: ) A z drugiej strony zawsze lecialem do Zakopca singel i za kazdym razem byl gruby wypad! :D JAk wy mysclie?


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
(0 - 0)
0%
Po co pytales jak teraz masz watpliwosci? Przeciez sie zgodzila
gość gość 05.12.17, 13:34

(0 - 0)
0%
Co rozumiesz poprzez gruby wypad? Chyba nie to, że taka *** może zar*chać
gość gość 05.12.17, 13:38

(0 - 0)
0%
drewna do lasu sie nie bierze
gość gość 05.12.17, 13:40

(0 - 0)
0%
Weź ją!
Nikolson87 Nikolson87   17.12.17, 15:07