Liczba pytań: 766868

Liczba odpowiedzi: 7162187

(17 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [25.10.2017]

Gardze otyłymi ludźmi dla mnie to podludzie

ja kiedyś miałem nadwage ale schudłem kiedyś 15 kg i mam wage idealną da sie da sie

Najlepsza odpowiedź
(4 - 1)
80%
jestem facetem więc przeciwieństwie do kobiet mamy większą jędrność skóry - cellulit nie istnieje itd facetowi łatwiej zadbać o aparycje zewnętrzną niż kobietom które często gęsto nigdy nie odzyskują np. po porodach wyglądu jak sprzed porodu
gość  gość 25.10.2017


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
(1 - 3)
25%
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
gość gość 25.10.17, 17:13

(0 - 0)
0%
gość
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
jasne że mi nie wisi, nie mam ani jednego rozstępu na ciele
gość gość 25.10.17, 17:17

(0 - 0)
0%
gość
gość
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
jasne że mi nie wisi, nie mam ani jednego rozstępu na ciele

A nie mówiłam ;)
gość gość 25.10.17, 17:18

(4 - 1)
80%
jestem facetem więc przeciwieństwie do kobiet mamy większą jędrność skóry - cellulit nie istnieje itd facetowi łatwiej zadbać o aparycje zewnętrzną niż kobietom które często gęsto nigdy nie odzyskują np. po porodach wyglądu jak sprzed porodu jestem facetem więc przeciwieństwie do kobiet mamy większą jędrność skóry - cellulit nie istnieje itd facetowi łatwiej zadbać o aparycje zewnętrzną niż kobietom które często gęsto nigdy nie odzyskują np. po porodach wyglądu jak sprzed porodu
gość gość 25.10.17, 17:19

(1 - 1)
50%
gość
gość
gość
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
jasne że mi nie wisi, nie mam ani jednego rozstępu na ciele
A nie mówiłam ;)


Hej, nie ja tamto pisałam, ale wiesz ile człowiek musi schudnąć, by skóra mu wisiała? 15 kg to zdecydowanie za mało. Też jestem po odchudzaniu -18 i to bujda, że skóra wisi. Też zależy, jak się człowiek odchudza - jak przez głodówkę, to wygląda niezdrowo, ale jak dowala dużo białka, to ma ładną i jędrną skórę
gość gość 25.10.17, 17:20

(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
jasne że mi nie wisi, nie mam ani jednego rozstępu na ciele
A nie mówiłam ;)
gadać może i dużo gadasz ale wróżenie z fusów zostaw wróżkom ;)
gość gość 25.10.17, 17:20

(0 - 0)
0%
gość
jestem facetem więc przeciwieństwie do kobiet mamy większą jędrność skóry - cellulit nie istnieje itd facetowi łatwiej zadbać o aparycje zewnętrzną niż kobietom które często gęsto nigdy nie odzyskują np. po porodach wyglądu jak sprzed porodu


Moze cellulit nie ale rozstępy macie tez i to jeszcze gorsze, skora wisi tak samo i jest jeszcze gorzej obleśna także nie schlebiaj sobie
gość gość 25.10.17, 17:21

(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
jasne że mi nie wisi, nie mam ani jednego rozstępu na ciele
A nie mówiłam ;)
gadać może i dużo gadasz ale wróżenie z fusów zostaw wróżkom ;)


Ty więcej gadasz koczkodanie
gość gość 25.10.17, 17:22

(1 - 1)
50%
gość
gość
gość
gość
gość
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
jasne że mi nie wisi, nie mam ani jednego rozstępu na ciele
A nie mówiłam ;)
gadać może i dużo gadasz ale wróżenie z fusów zostaw wróżkom ;)
Ty więcej gadasz koczkodanie
możesz pocałować mnie gdzieś samotna kwoko, mam BMI 22 i jest gitara, a ty masuj sobie tłustą dupe
gość gość 25.10.17, 17:26

(1 - 1)
50%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
jasne że mi nie wisi, nie mam ani jednego rozstępu na ciele
A nie mówiłam ;)
gadać może i dużo gadasz ale wróżenie z fusów zostaw wróżkom ;)
Ty więcej gadasz koczkodanie
możesz pocałować mnie gdzieś samotna kwoko, mam BMI 22 i jest gitara, a ty masuj sobie tłustą dupe


Samotna kwoka? Tłustą duuupe? A ty z czego wróżysz obwisły wieprzu z rozstępami? :D
gość gość 25.10.17, 17:28

(0 - 0)
0%
Taki jesteś mądry, a jednak się mylisz-cellulit u facetów także się zdarza! Oczywiście dużo rzadziej niż u kobiet, ale jednak są faceci, którzy mają cellulit, więc jest to możliwe. I nawet nie próbuj tego podważać, pracuje w takim zawodzie, że taka wiedza to podstawa :)
gość gość 25.10.17, 17:40

(0 - 0)
0%
gdyby Twoja idealna waga szla w parze z interpunkcją to byloby naprawde idealnie a pozatym kiedys sam byles podludziem chyba sobie zdajesz sprawe z tego co ze byles podludziem ale schudles 15 kg i co da sie da sie
:DDDDDD
gość mamba 25.10.17, 18:06

(0 - 0)
0%
Ja nie gardzę, to moja praca, dają mi chleb
gość gość 25.10.17, 18:12

(0 - 0)
0%
mamba
gdyby Twoja idealna waga szla w parze z interpunkcją to byloby naprawde idealnie a pozatym kiedys sam byles podludziem chyba sobie zdajesz sprawe z tego co ze byles podludziem ale schudles 15 kg i co da sie da sie :DDDDDD
przed a stawia się przecinek geniuszu haha jaka typiara bez matury xD
gość gość 25.10.17, 18:15

(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
jasne że mi nie wisi, nie mam ani jednego rozstępu na ciele
A nie mówiłam ;)
Hej, nie ja tamto pisałam, ale wiesz ile człowiek musi schudnąć, by skóra mu wisiała? 15 kg to zdecydowanie za mało. Też jestem po odchudzaniu -18 i to bujda, że skóra wisi. Też zależy, jak się człowiek odchudza - jak przez głodówkę, to wygląda niezdrowo, ale jak dowala dużo białka, to ma ładną i jędrną skórę


Normalne, ze bujda. To problem wymyślonych ludzi. Na dm wszyscy sa piękni, zgrabni i ciaśni :D
gość gość 25.10.17, 18:16

(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
Pewnie ci skora wisi bleeee. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze nie ale człowiek kiedyś gruby zawsze juz bedzie obleśny
jasne że mi nie wisi, nie mam ani jednego rozstępu na ciele
A nie mówiłam ;)
Hej, nie ja tamto pisałam, ale wiesz ile człowiek musi schudnąć, by skóra mu wisiała? 15 kg to zdecydowanie za mało. Też jestem po odchudzaniu -18 i to bujda, że skóra wisi. Też zależy, jak się człowiek odchudza - jak przez głodówkę, to wygląda niezdrowo, ale jak dowala dużo białka, to ma ładną i jędrną skórę
ale po torsie widać. Po wielkości zeber
gość gość 25.10.17, 18:19

(2 - 2)
50%
Schudnąc zawsze można, ale rozumy wymienić sie juz nie da...
no nic ja gardze takimi osobami jak ty
Neyl Neyl   25.10.17, 19:19